19 Eylül 2016 Pazartesi

Uluslararası SEO ( INTERNATIONAL SEO )

SEO, "arama motoru optimizasyonu" veya "arama motoru optimize edicisi" için kullanılan bir kısaltmadır. Bir SEO ile çalışma kararı, sitenizi geliştirebilecek ve size zaman kazandırabilecek büyük bir karardır... Tabiki doğru kişilerle çalışılır ise.



İstatistiklere göre Google üzerinde arama yapan kullanıcıların %90’ı yaptıkları arama sonrasında ilk sayfada karşılarına çıkan internet sitelerini ziyaret etmektedir. Sadece geriye kalan %10’luk kesim diğer arama sonuçlarını incelemektedir.
 
Elimizdeki ürünü ilgili kişilere tanıtabilmek ve pazarlayabilmek için arama motorlarında üst sıralarda çıkmak; pazarlanmak istenen ya da tanıtımı yapılan ürünle, o ürünün alıcısı yada kuruma ulaşması gerekenler arasındaki ilişki açısından çok önemlidir.

Bunu örnekleyecek olursak, internet üzerinden mobilya satışı  yapan bir mağazamız olsun, yada kuruma gerekli müşteriyi çekmek için...
Google üzerinde arama yapan kullanıcıların kaliteli / uygun / ucuz / şurdaki mobilyacılar  yada ....hastalığı ile  ilgili arama yaptıklarında bizim internet sitemizi ilk sayfada görüp sitemizi ziyaret etmelerinin kattığı değer ile, maliyet harcayarak reklam verilen mecralardan sitemizi ziyaret eden kullanıcıların kattığı değerden daha fazladır.
 
Buna göre elimizdeki ilgili ürünü ilgili alıcıya ulaştıracak ve satış potansiyelimizi rakiplerimizin üzerine taşıyacak en etkili ve uzun vadede kalıcı en iyi yol arama motoru optimizasyonudur.

Bu uzmanlık alanımı daha da genişleterek uluslararası SEO ya taşıdım. İşletmenizi dilediğiniz ülkede gösterebilme , bulunabilme özelliğine sahip olmak isteyen firmalar / Kişiler... Çok para harcayarak geçici rekabetlerden kaçının. Efsane olun derim , geçici değil.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.